زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 6:58 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






bmtips آفلاین




ارسال‌ها : 3
عضویت: 21 /9 /1401

پاسخ : 2 RE انتخاب رنگ برای استایل پاییزی با پلیور و لباس بافت مردانه
انتخاب رنگ برای استایل پاییزی با پلیور و لباس بافت مردانهانتخاب رنگ برای استایل پاییزی با پلیور و لباس بافت مردانهپاییز فصل رنگ‌ها است. از این جهت نه تنها مدل، بلکه رنگ‌ها در استایل شما اهمیت ویژه‌ای دارند. اگر به رنگ‌های تیره همچون مشکی و طوسی علاقه دارید، اکنون فرصت خوبی است که تغییری در علاقه و سلیقه خود ایجاد کنید، چرا که شاهد تغییر و چشمگیرتر شدن استایل مردانه‌تان خواهید بود.
آشتی با رنگ‌ها به استایل شما جلوه خاصی می‌بخشد، اما شاید بهتر است پیش از خرید پلیور مردانه، به رنگ پوست صورت خود نیز توجه کنید. در واقع رنگ پوست صورت نیز می‌توانید به خرید لباس بافت مردانه کمک چشمگیری کند تا استایلتان جذاب‌تر شود.
در صورتی که رنگ پوستتان سفید یا روشن است، خرید پلیور مردانه با رنگ تیره را توصیه می‌کنیم. انتخاب مدل لباس بافت مردانه در رنگ روشن باعث می‌شود که رنگ پوستتان روشن‌تر به نظر برسد و زیبایی و ظاهر لباستان مشخص نشود. در این صورت رنگ طوسی، قهوه‌ای، جگری، زرشکی، سبز و آبی تیره انتخاب خوبی خواهد بود.
آقایانی که پوست گندمی یا میانه دارند، کمی از افرادی که پوستشان سفید دارند، تیره‌‌تر هستند، اما به رنگ پوست افراد سبزه نزدیک نیستند. این افراد همچون رنگ پوستشان می‌توانند از طیف رنگ‌های میانه یا خنثی بهره‌مند شوند.
اگر می‌خواهید پلیور بهاره مردانه تهیه کنید و در عین حال جذاب باشید، انتخاب رنگ درست و متناسب با رنگ پوستتان، استایل‌تان را جذاب‌تر می‌کند. رنگ‌های خنثی یا کم‌رنگ، رنگ صورتی، بنفش یاسی، نسکافه‌ای و بژ انتخاب مناسبی برای خرید پلیور و لباس بافتنی مردانه برای پوست گندمی خواهد بود.
خرید لباس بافت مردانه برای آقایانی که پوست سبزه دارند، آسان‌تر است، چرا که معمولاً بسیاری از رنگ‌های گرم با پوست صورت سبزه متناسب خواهد بود. با این حال اگر می‌خواهید استایل متمایزی را تجربه کنید و چشمگیر شوید، باید با رنگ‌های شاد و روشن آشتی کنید و خودتان را در رنگ‌ سفید و مشکی محدود نکنید. رنگ سبز، آبی کاربنی، زرد و قرمز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
آقایانی که پوست تیره دارند، بهتر است از لباس‌هایی در رنگ تیره دوری کنند، چرا که ظاهر لباسشان دیده نمی‌شود و رنگ پوستشان تیره‌ و کدر به نظر می‌رسد. در این صورت بهترین انتخاب شما برای خرید پلیور مردانه جذاب، رنگ‌های روشن است که با رنگ پوستتان به خوبی ترکیب شود. رنگ نخودی، نارنجی، بنفش تیره، سبز و آبی روشن مناسب پوست شما برای خرید لباس پلیور بافت مردانه خواهد بود.

یکشنبه 18 دی 1401 - 16:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | پلیور زنانه - پاسخ 2 | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS